vineri, 28 septembrie 2012

Un anonim complet isterizat din cauza cuvantului "EXPLOATARE"

Anonimul a luat-o din nou pe aratura. Am scris ceva care l-a scos rau de tot din sarite si l-a facut sa bata campii mai rau ca niciodata.

Ce anume la enervat atat de mult? Comentariul urmator:
 
"Ce nu e credibil? O stire despre un protest si o declaratie de presa? Sau experientele traite personal?

Sau incerci sa manipulezi si sa ma decredibilizezi pentru ca am scris:
"Punctul de vedere clar exprimat de soferii protestatari vest-europeni este urmatorul: SOFERII PROST PLATITI DIN EUROPA DE EST, CARE PRIMESC CAM O TREIME DIN CAT CASTIGA UN CAMIONAGIU DIN BELGIA ORI DIN FRANTA, SUNT EXPLOATATI!!!"

Dormi in continuare nelinistit pentru ca nu reusesti sa indobitocesti pe nimeni :))"


Acest comentariu a fost scris la postarea http://lmar2010.blogspot.ro/2012/09/dumpingul-social-exploatarea-si-criza.html, ca raspuns la un alt comentariu aberant al agentului de manipulare a opiniei publice.

"Simpaticul" nostru anonim mimeaza confuzie si vrea sa lase impresia ca nu stiu sa deosebesc un agent de manipulare a opiniei publice de un agent secret. Stai linistit mai Bondache (acum te-am poreclit dupa Bond), tu nu esti un agent secret, esti doar unul care arunca pe bloguri minciuni, insulte si calomnii in mod deliberat, pentru a decredibiliza persoanele care au alta opinie decat propaganda oficiala.

Pai cum sa nu sara Bondache al nostru (zis si Gica Tembelu) ca ars cand aflam de la vest-europeni ca est-europenii sunt exploatati? S-a pomenit la televizor sau in presa scrisa din Romania cuvantul "exploatare" dupa 1989?

Am scris de mai multe ori ca munca in Romania este subsalarizata crancen si ca salariul minim pe economie este o bataie de joc. Doar nu ma asteptam sa-mi dea dreptate politicienii sau liderii de sindicat, cand il au pe Bondache gata sa puna tunurile pe mine si gata sa nege orice situatie evidenta.

Comentariile abundente ale lui Bondache ne permit sa-i analizam personalitatea si caracterul. Voi pune in evidenta cateva particularitati care il definesc pe Bondache.

1. Bondache dezinformeaza cu tupeu. Conform comentariilor facute, Bondache pare foarte bine informat in legatura cu persoana mea, atat din punct de vedere profesional, cat si din punct de vedere familial. Cunoaste chiar si date despre mine care, conform legii, ar trebui sa fie confidentiale. Destul de uimitor, dupa parerea mea. Bondache spune ca ma sponsorizeaza parintii. Sa inteleg ca mamica sau taticul imi scriu cecul, dupa care ma toarna la Bondache si il roaga sa scrie nasoale despre mine? :)) Formidabil! Bondache spune ca m-au dat afara francezii. Inteleg ca angajatorii nu iau o hotarare in ce ma priveste fara sa-i dea raportul lui Bondache. Uluitor! Fiscul penal e clar ca m-a turnat la Bondachele penal (singura situatie reala dintre toate gogosile insirate de Bondache), din moment ce Bondache stia ca este posibil sa pierd o bonificatie cu doua zile inainte sa expun eu insumi aceasta situatie (a se vedea articolul http://lmar2012b.blogspot.ro/2012/08/anonimul-penal-fiscul-penal-si-statul.html). Fabulos! Bondache spune, in mod eronat, ca am primit repartitie de casa de la stat, in 199x (imi place x-ul de la sfarsit, foarte multa precizie din partea lui Bondache). Fantastic! Se pare, din ce am vazut pana acum, ca Bondache este "umbra" mea de cel putin 20 de ani!!!

Numai ca, ȘOC! Pai bine, mai, Bondache, tu, care te dai pe blogul meu cocoș ultrainformat cu privire la persoana mea, chiar nu stii ce bani am castigat eu la munca in strainatate, de zici ca ma sponsorizeaza parintii si ma intretine sotia? Cam cat crezi tu, Bondache, ca se castiga in Italia? De fapt n-ar trebui sa presupui, ar trebui sa stii foarte precis, doar nu te intrece nimeni la comentarii aberante si pline de tupeu pe blogul meu (am impresia ca ieri ai scris pe blogul meu mai mult decat am scris eu insumi!).

Pe undeva poate ca te inteleg, fiscul italian nu este la fel de drăguț ca fiscul penal romanesc, sa-ti puna la dispozitie date confidentiale, de exemplu situatia veniturilor mele si situatia taxelor si impozitelor pe care le-am platit. De unde si confuzia si disperarea ta cand vezi ca nu ma duc la munca in Romania si ca am bani sa ma duc in vacanta in Grecia sau unde am chef.

Ca sa-ti mai treaca atacurile de isterie neputincioasa, incerc sa te lamuresc. Salariul minim lunar in Romania la ora actuala este de 700 de lei : 4.5 lei/ euro = 155.55 euro (sa zicem 156 euro rotund). Dupa modesta mea opinie, in Italia, in numai doi ani de munca, de exemplu, am castigat lunar de cel putin 10 ori pe atat. Deci daca un roman poate trai cu salariul lunar catigat in Romania (156 euro), eu, muncind o luna in Italia, pot trai cel putin zece luni cu salariul castigat in Italia. Sau, daca am muncit 2 ani in Italia, inseamna ca pot trai vreo 20 de ani in Romania cu veniturile realizate.

Sa-ti mai spun si ca in Italia al 13-lea si al 14-lea salariu sunt prevazute in contract conform legii, salarii care in Romania sunt de domeniul SF-ului, prin grija liderilor de sindicat romani si a politicienilor romani.

Asa ca nu te mai obosi sa dezinformezi cititorii blogului meu cu povestile tale cu sponsori.

Iar cand imi spui (de fapt imi ordoni, nu stiu pe ce temei) sa ma duc la munca, poate imi arati si unde sunt locurile de munca in Romania. Pentru ca sunt sute de mii de someri si doar 10.000-20.000 de locuri de munca disponibile (majoritatea fiind de fapt locuri de munca fantoma, prost platite si cu conditii mizerabile, pe care nimeni nu doreste sa le ocupe). Chiar daca s-ar ocupa acele locuri de munca, tot ar ramane sute de mii de someri, adica nu s-ar schimba aproape nimic. La fel ca in cazul celorlalte sute de mii de someri din Romania, nu poti sa-mi reprosezi ca nu am loc de munca. Draga Bondache, nu am loc de munca pentru ca nu exista locuri de munca.

2. Bondache este un las, atunci cand ma caracterizeaza cu repetitie ca fiind distrus. Dupa parerea mea, daca un om este intr-adevar distrus, numai cei cu caracter foarte urat ar continua sa-l atace. Dar tocmai energia irosita de Bondache cu scopul de a convinge ca sunt distrus arata ca mai e mult pana departe.

3. Bondache iubeste violenta. In cadrul articolului http://lmar2010.blogspot.ro/2012/09/violenta-la-scoala.html, Anonim 27 septembrie 2012, 20:54, dorind sa para expert in psihologie, a scris: "Cel care a injunghiat a vrut sa isi demonstreze superioritatea.". Cu exceptia insultelor care mi-au fost adresate in acel comentariu nu am inteles absolut nimic. Adica infractorul a vrut sa-si arate superioritatea, de ce sa ne mai legam de el? Cu alte cuvinte, conform anonimului, zis Bondache, zis si Gica Tembelu, cine vrea sa-si arate superioritatea sa puna mana pe cutit?! Absolut dezgustator acest punct de vedere!

Nu vreau sa existe dubii, de aceea imi exprim foarte clar punctul de vedere: numai intr-o societate inapoiata se probeaza superioritatea prin violenta. Faptul ca in Romania violența există din abundență și se foloseste de multe ori fara motivatie sau pe motiv de afirmare a "superioritatii" arata gradul de degenerare in care a ajuns societatea romaneasca.

Cam atat despre Bondache si personalitatea lui.

As fi vrut sa scriu azi despre alegerile din decembrie (intre cine avem de ales: Bula de la USL sau hotul hotilor din PDL) dar anonimul a facut prea mult "spectacol" care cerea o replica, asa ca las pe maine acest subiect.

4 comentarii:

  1. "Ca sa-ti mai treaca atacurile de isterie neputincioasa, incerc sa te lamuresc. Salariul minim lunar in Romania la ora actuala este de 700 de lei : 4.5 lei/ euro = 155.55 euro (sa zicem 156 euro rotund). Dupa modesta mea opinie, in Italia, in numai doi ani de munca, de exemplu, am castigat lunar de cel putin 10 ori pe atat. Deci daca un roman poate trai cu salariul lunar catigat in Romania (156 euro), eu, muncind o luna in Italia, pot trai cel putin zece luni cu salariul castigat in Italia. Sau, daca am muncit 2 ani in Italia, inseamna ca pot trai vreo 20 de ani in Romania cu veniturile realizate."

    PENIBILE EXPLICATII:
    -venit din care a mancat gurita ta in italia 2 ani,
    -venit din care a mancat gurita la copii si nevasta ta doi ani,
    -venit din care ai pus termopane..ha, fa, ha,
    -venit din care ai mai trait 5 ani cu familia,
    -venit din care te-ai plimbat la munte, la mare, in grecia, nisa sau aiurea,
    -venituri din care ai platit 7 ani intretinere la 4 camere, telefoane mobile, telefon fix, internet,
    -venit din care ti-ai imbracat familia,
    -venit din care ai facut niste sarbatori,
    -venit din care ai platit niste consultatii la medic,
    -venit din care ai cumparat tratament,
    -venituri cu care ti-ai asigurat un trai excelent (aproximativ 700ron pe luna???!!!)
    ....................................
    trage linie si vezi la cate zeci de mii de euro pe minus esti.

    cate explicatii sa te scuzi ca primesti bani de la parinti la 50 de ani, cand in mod normal ar tebui sa muncesti pe rupte pentru copiii tai.

    jenant, penibil...si toate astea numai din cauza unui cretin isteric, rau si dusmanos care te tine numai in suturi bine tintite.

    de ce te umilesti mai rau decat cei care te numesc distrus? nu vezi ca ai doar o cititoare fidela? cei care mai intervin doar iti dau peste gura obraznica si mincinoasa.

    ti-ai lamurit orgoliul tau de om compexat si invidios???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Bondache, zis si Gica Tembelu (Anonim 10 octombrie 2012, 11:14), am senzatia ca ti-ai cam pierdut uzul ratiunii. Vreau sa subliniez ca Bondache s-a facut singur "cretin isteric, rau si dusmanos" :))

      Ștergere
  2. "Dupa parerea mea, daca un om este intr-adevar distrus, numai cei cu caracter foarte urat ar continua sa-l atace."

    Maestre!
    Iti dau dreptate. Pe mine m-ai convins mai demult ca ai un caracter mizerabil.
    Uimirea mea este mare sa vad ca recunosti ca ai ajuns un distrus.
    Acum simti si dumneata gustul amar al bataii de joc al unui om la fel de mizerabil (ca tine)
    Viata este ca o oglinda. Cand esti mizerabil arata o mizerie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ha! Ha! Ha! Draga Bondache, zis si Gica Tembelu (Anonim 10 octombrie 2012, 11:37), nu am inteles nimic din comentariul tau. Oare tu ai inteles ceva? Erai sub influenta bauturilor alcoolice sau sub influenta etnobotanicelor? :))

      Ștergere