marți, 21 iunie 2011

Vid legislativ pentru cetatenii onesti, paradis juridic pentru infractori!

Pe 7 septembrie 2010 scrisesem un articol ramas, la fel ca multe altele, fara ecouri din partea celor carora le era adresat, in schimb plin de ecouri din partea realitatii. Se intitula "Oferte de munca pentru romani". Imi exprimasem mirarea in legatura cu existenta unor anunturi fantoma, a unor anunturi in contradictie cu legislatia muncii si a unor anunturi care spoliau de bani cautatorul de lucru. Mi se pareau anunturi incompatibile cu demnitatea umana, destinate sclavilor si nu unor cetateni europeni. Dar asta se pare ca este numai parerea mea.

Legat de taxe si comisioane, imi exprimasem mirarea: "Sunt multi cetateni care platesc asa ceva?".

Au trecut mai bine de noua luni de atunci, asa ca putem vedea cati "copii" au facut aceste anunturi si cat de inteligenti sunt romanii care isi cauta de lucru. Pentru inceput am tastat pe Google "inselati la munca in Germania", pentru ca auzisem de cazul "Baia Mare". Am gasit 775.000 rezultate!!!

"Imbatat" de succes, am dat un cadru mai larg tastand simplu "inselati la munca". Rezultatul este uluitor: 4.950.000 (patrumilioanenouasutecincizecidemii) rezultate!!! Am pus cam putine semne de exclamare, dupa parerea mea.

Imediat m-am intrebat: cum este posibil asa ceva? Ce fac institutiile statului pentru romani? Pentru mine este evident ca vorbim de crima organizata. Ca de obicei, infractorii sunt beton din punct de vedere juridic, este greu sa ajungi la creierele afacerii; chiar si trepadusii marunti sunt greu de condamnat. Ca de obicei, legislatia are multe articole, dar si un mare vid, din moment ce fenomenul locurilor de munca fictive are caracter de masa. Statul, care este platit din banii cetatenilor si care ar trebui sa fie in slujba cetatenilor, distruge tocmai cetatenii onesti (desigur, foarte naivi in acelasi timp) permitand si favorizand astfel de inselaciuni globale. Eu am remarcat anunturile ilegale de munca de mai bine de 9 luni (de fapt atunci le-am semnalat pe blog), statul roman de ce nu le-a vazut, de ce nu le vede in continuare si DE CE NU LE PENALIZEAZA?

Munca si salarizarea, o iluzie pentru romani! "Sa muncim bine", ne indeamna indeamna in mod demagogic presedintele si primul ministru, in timp ce isi bat joc PRIN LEGE de destinele noastre! "Avem prea multi asistati sociali", ne repeta obsesiv propaganda de stat. Unde sunt locurile de munca?

CER UNIUNII EUROPENE SI STATULUI ROMAN SA INTERZICA PRIN LEGE TAXAREA DE CATRE FIRMELE DE INTERMEDIERE A CETATENILOR CARE ISI CAUTA DE LUCRU. FIRMELE DE INTERMEDIERE SA TAXEZE NUMAI ANGAJATORII!

In acelasi timp: NU DEMOCRATIEI SCLAVAGISTE ROMANESTI! NU EXPLOATARII!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu