joi, 24 decembrie 2015

Scrisori catre "mosul"

"Mosul" este aglomerat in aceasta perioada a anului. Un "ren" a venit la "redactie" pe nepusa masa si a lasat un teanc de scrisori pe care mosul nu a apucat sa le citeasca. Sa vedem cam ce ii scriu mosului doritorii de cadouri.

1. Un mare corupt:
"Draga mosule, am fost foarte fericit anul trecut dupa ce mi-ai lasat langa brad tot sacul cu bani publici. Sper ca anul acesta voi primi doi saci. Iti multumesc!".

2. Un politist:
"Draga mosule, anul care a trecut mi-ai trimis o gramada de fraieri in trafic si am primit foarte multe spagi. Tine-o tot asa!".

3. Un medic:
"Draga mosule, iti multumesc pentru carnetul tipizat si cu antetul CNAS pentru retete. L-am folosit aproape pe tot la retetele false, te rog sa-mi mai aduci vreo doua. Salutari dumneavoastra si renilor dumneavoastra!".

4. Un profesor:
"Draga domnule Christmas, anul asta mi-a mers naspa cu spaga la bac. As vrea sa nu mai daruiesti scolilor atatea camere video. Sarut mainile doamnei Merry Christmas!"

5. Un functionar grasut:
"Draga mosule, te rog sa-mi aduci un porc barosan si 5 chile de vin rosu! Te imbratisez cu drag.".

6. Un popa:
"Draga mosule, chiar daca afacerile cu nunti, botezuri si inmormantari merg foarte bine, inca nu am strans suficient ca sa-mi schimb Mercedesul pe care l-am luat anul trecut. Fa si tu un mic efort pentru mine! In definitiv esti si tu un barbos si un burtos de-al nostru!".

7. Klaus Iohannis catre Santa Claus:
"Draga Claus, chiar daca nu mi-a mers prea bine anul asta si am mai pierdut o casa definitiv in instanta, nu sunt suparat de tine. Bine ca mi-ai adus imunitatea anul trecut, altfel, cine stie ce mai pateam. Sper ca pe tine nu te intreaba nimeni cum ai ajuns sa detii cartierul ala ultracentral din Laponia. Te pup!".

8. Un simplu cetatean:
"Bai, bosorogule nenorocit, tot de astia ai grija si anul asta? Trimite-ne, bai, handicapatule, bugetari care sa lucreze pe doi lei in interesul cetateanului!".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu