miercuri, 19 octombrie 2011

Ciuperci








21 de comentarii:

  1. Ce frumoase sunt,oare si comestibile?O zi minunata iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Unele dintre ele sigur nu. Mult mai sigur e sa le privim.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte bine ca fotografiile dumneavoastră! De data aceasta Caut ciuperci pentru a le fotografia.

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoase imagini, dar imi plac in mod deosebit 1,4 si 5.

    RăspundețiȘtergere
  5. Piękne grzybki. Najpiękniejsze te niejadalne.

    RăspundețiȘtergere
  6. Superbe pozele, foarte reusite !
    O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  7. Yes, it's a wonderful series!
    Have a good evening!

    RăspundețiȘtergere
  8. Minunat compoziţie. Mi-a placut forma si textura a acestor ciuperci pe scoarta de copac, foarte draguta.

    RăspundețiȘtergere
  9. Olá..Lindas suas imagens. Parabéns!!

    Obrigada pela presença em meu blog.

    Um abraço,

    RăspundețiȘtergere
  10. Bardzo ładne zdjęcia różnych grzybów. Najbardziej podoba mi się pierwsze - huba. Pozdrawiam

    RăspundețiȘtergere
  11. Sehr schöne Naturaufnahmen...super...
    LG: Karin

    RăspundețiȘtergere
  12. You can find beauty everywhere.

    These are amazing and very interesting pictures of nature. I think all these mushrooms are wild and not eatable.

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc tuturor pentru comentarii si urez o zi buna la toata lumea. Prima fotografie este unica pentru mine si a fost un mare noroc sa descopar asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
  14. wonderful collection of fungis
    nice day, Dietmut

    RăspundețiȘtergere
  15. Cea din a treia iamgine este hribul si este comestibil si extrem de gustoasa. Am indieli pentru ultimele doua pentru nu le vad mai indeaproape. In ceea ce priveste fotografiile, sunt frumoase toate in felul lor, dar si eu as premia-o pe prima.O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere