vineri, 14 octombrie 2011

Greu de urcat

Nori, stanci si padure.

Rocciamelone (3538 m). In Evul Mediu era considerat cel mai inalt varf din Alpi. Aceasta eroare este posibil sa fie datorata faptului ca, vazut dinspre Valle di Susa, ofera o diferenta de nivel de circa 3000 de metri. Am cochetat la un moment dat cu ideea de a urca cu pasul intr-o singura zi cei 3000 de metri diferenta de nivel, dar am renuntat. Uitandu-ma la poza (care e facuta cu zoom), cred ca am facut bine...

Stanci, verdeata, nori si ceata.

11 comentarii:

  1. Bonjour
    c'est bien ce genre d'endroit que je recherche la montagne est si belle et sur tes photos encore plus
    UN Peu de brume aussi et le tour est joué
    Merci

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi vine un dor de duca atunci cand le privesc.O zi buna iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Marius, To są piękne zdjęcia. Nagie skały, chmury i drzewa. Człowiek przy potędze natury jest bardzo mały.

    RăspundețiȘtergere
  4. beautiful landscapes !
    wish you a nice weekend

    RăspundețiȘtergere
  5. Îmi place munţi alpinism şi vedea până aproape de astfel de imagini!

    RăspundețiȘtergere
  6. As maravilhas da natureza, magnificas fotos.
    abraço
    oa.s

    RăspundețiȘtergere
  7. If I would not know that you are in Romania, I would think it's Utah. Beautiful pictures of mountains. Clouds are so low that they almost touch mountains.

    Great pictures.

    Have a happy weekend!

    RăspundețiȘtergere
  8. soooooo beautiful !!!
    Have a nice evening and weekend, Dietmut

    RăspundețiȘtergere