miercuri, 19 octombrie 2011

Guvernul vrea sa extermine bolnavii psihici

Guvernul a hotarat sa nu mai existe gratuitate in cazul medicamentului numit olanzapina, folosit in tratarea afectiunilor psihice. Medicamentul este vandut sub denumirea comerciala Zyprexa, producator fiind firma Lilly.

Cu toate acestea, producatorul a decis temporar emiterea unui card care se distribuie pacientilor. Cei care detin acest card beneficiaza in continuare de gratuitate, costurile fiind preluate chiar de producator!

De mentionat ca acest medicament este foarte scump. Nu am reusit sa aflu pretul de la farmacii (adica pretul e secret?!) iar de la unii medici am auzit ca ar costa circa 300 de lei cutia cu 28 de comprimate. Cum multe persoane au probleme psihice din cauza saraciei si vietii aberante, acest pret mi se pare prohibitiv pentru numeroasele persoane care lucreaza pe salariul minim pe economie. Sa li se pretinda de catre guvern achitarea contravalorii acestui medicament echivaleaza cu o condamnare la moarte sau la o viata in chinuri din cauza lipsei accesului la un tratament medical adecvat din motive financiare.

Card față:

Card verso:

13 comentarii:

  1. Lasati un numar de cont, poate sunt oameni cu suflet care va citesc si care doresc sa va ajute sa va luati medicamentele.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ati inteles gresit. Eu doar am facut cunoscuta o situatie. Nu am probleme psihice si deci nici nu am nevoie de medicamentele respective. Ideea articolului nu este un apel in nume personal, ci oferirea de informatii cu privire la o actualitate medicala care mi s-a facut cunoscuta.

    In plus, am dorit sa arat ca multi romani nu-si permit sa-si plateasca medicatia din munca si salariu. Nu mai zic ca multi romani nu-si permit nici macar o alimentatie decenta.

    Daca doriti un alt exemplu medical, multi romani nu isi trateaza problemele dentare din lipsa banilor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamne ajuta! M-am gandit ca e vorba de dumneavoastra sau de cineva din familie ca ziceti de preturi si de card.
    Guvernul vrea sa extermine pe toata lumea. Va dati seama ce greu o duc bolnavii de boli incurabile care au nevoie de tratament zilnic, nevaztorii, cei care nu pot merge. Nu zic ca nu e greu de bolnavii psihici sau de cei cu probleme de dinti. Sau ce sa mai zic de cei cu pensie pe caz de boala, ca cei cu salar minim mai pot muncii si pe langa servici.
    Eu am un preten la Turda in scaun cu rotile. L-am ajutat cu ce am putut. Daca puteti sa faceti o fapta buna va dau blogul lui ca acolo scrie tot.
    http://zoltybogata.wordpress.com/about/
    Dar din dar se face rai.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am impresia sau sunteti IPOCRIT?
    IPOCRIT = lipsit de sinceritate, prefacut, fatarnic.
    "Ideea articolului nu este un apel in nume personal, ci oferirea de informatii cu privire la o actualitate medicala care mi s-a facut cunoscuta."
    ...vi s-a facut cunoscuta...de cine?, sunteti vreo somitate blogistica?
    om jalnic!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Anonim:
    Stimate Anonim, mi s-a facut cunoscuta aceasta situatie de catre o persoana care are astfel de probleme. Oare situatiile de orice fel trebuie sa fie cunoscute numai de "somitati blogistice"? E vreo problema daca afla si NIMENI despre ceva?

    Va multumesc foarte mult pentru "aprecieri". Asa cum spuneti, aveti impresia. Asta nu va impiedica sa o exprimati pe blogul meu insotita de argumente puerile, ca si cand ar fi o certitudine. Va doresc o zi cat mai placuta.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa nu uit, imi face placere sa fac publica aceasta situatie inaintea presei scrise sau televiziunilor.

    RăspundețiȘtergere
  7. "mi s-a facut cunoscuta aceasta situatie de catre o persoana care are astfel de probleme".
    o persoana te-o oprit pe strada, ti-o spus offul, ti-o dat si cardul sa il pozezi???!!!
    care o fi nebunul sa spuna ca are in familie un bolnav psihic si ce medicamente ia, pretul lor asa tam-nesam.
    daca tot hulesti pe blogul asta si te dai mare categorisind pe toata lumea ca ipocrita poate te uiti si in oglinda ca sa vezi IPOCRITUL IPOCRITILOR.
    tot ce povestesti pe blogul asta sunt CHESTIUNI PERSONALE (de la somaj, mizerie, caini, apa rece, apa calda etc), te defulezi, nimic nou in spatiul virtual.
    asa ca fi sincer ...tu ai probleme psihice!
    ti-am mai zis, daca ai probleme cu banii, nu-i bai ca te ajuta oamenii cu suflet bun.
    sanatate, ca-i mai buna ca toate!
    "Sa nu uit, imi face placere sa fac publica" parerea mea...Doamne, ai mila!

    RăspundețiȘtergere
  8. Amice,
    Si tacerea este un raspuns. Imi pare bine ca recunosti ca esti IPOCRIT. Pun pariu ca daca sun acum la tine la usa si deschizi gasesc pe noptiera unuia din familie (sotie, copil, mama, tata) medicamentul cu pricina sau poate chiar la tine ca dai semne.
    Daca tot m-a omorat curiozitatea sa te rasfoiesc si tot ne dai dreptul la o opinie libera…
    - ai constiinta sefului de haita,
    - ai complexul de superioritate al angajatului,
    - ai complexul de superioritate al prietenului,
    - ai complexul de inferioritate al fratelui,
    - ai complexul fiului neiubit de mama.
    Adica nu mai ai mama, tata, frate, sora, prieteni, colegi, loc de munca. Ai doar o familie supusa si probabil o sotie sub nivelul tau intellectual pentru ca nu iti place sa fi combatut cu argumente.
    Sunt sigur ca toata socializarea ta se rezuma la pareri pe blog si ca nu ai mai stat la o cafea sau o bere cu prietenii de ani multi. Incearca sa nu mai dai acces la pareri pe blog, doar posteaza parerile si pozele, da o adresa de internet si vezi cine te cauta…nimeni.
    Si cred ca nici de lucru nu gasesti. Nu este de mirare la ce atitudine ai fata de cei din jur si la cata autosuficienta fata de tine.
    Citesc cu aviditate si pasiune o multime de bloguri. Sper sa ajung sa elaborez un studiu despre natia asta romaneasca. Un titlu bun ar fi “Mizeria din capul romanilor”. Pentru ca totul pleaca din cap – parerea personala fata de noi, parerea personala fata de oameni, parerea fata de institutii, parerea fata de politicieni si decizia de a construi ceva.
    Iti dai cu parerea despre anumite lucruri citand ca surse: evz, realitatea, antenele, mediafaxul, legea pe net, Mihaescu, Morar, Trandafir, Topescu…
    Nu am vazut niciun citat din Aristotel, Platon, Hegel, Kant, Schopenhauer sau macar din filozofii politici.
    Domnule cata mediocritate. Exista atata cultura de studiat si noi studiem mass-media.
    Vai de capul nostru!
    AM UN OF CU IPOCRITII!

    RăspundețiȘtergere
  9. pentru "anonim 21 octombrie 09:38"
    ce-mi placu comentariul dv......... fu pe placul meu.Daca ar mai exista macar doi oameni ca dv in aceasta tara, cu siguranta viata ar fi alta...daca imi parmiteti.... o mica reverenta
    toate bune...

    RăspundețiȘtergere
  10. nene Barbu
    ai facut poze la Monumentul Michael Jackson din Bucuresti, ai strigat cat te-au tinut borjocii ca banii publici se duc pe diferite"bazdaganii"dar daca ai facut poze nu ai vazut ca acel monument este din plastic? cat crezi ca o fi costat o astfel de treaba? cred ca daca s-ar fi ridicat un momunent lu' sexy braileanca nu te mai suparai asa.(am scris cu litere mici deoarece si pentru ca nu consider ca ar fi vorba de un substantiv propriu}

    RăspundețiȘtergere
  11. Preturi Olanzapina

    http://www.msf-dgf.ro/msf-dgf27/result_dci.asp

    RăspundețiȘtergere
  12. @Anonim:
    Sunteti liber sa credeti ce vreti despre mine.

    In acelasi timp pot sa spun si eu ce impresie mi-ati facut: sunteti genul provocator, revendicativ, manipulator, care pare sa le stie pe toate, care vrea sa dea impresia ca are mereu dreptate, care da verdicte, care cere socoteala, plin de falsa religiozitate. Nu cumva sunteti platit din bani publici sa intrati pe bloguri ca sa influentati opiniile? Nu cumva faceti parte dintr-o miscare extremista, de exemplu miscarea legionara?

    Multumesc pentru dorinta dumneavoastra de a-mi organiza blogul si de a-mi impune subiectele. Daca tot le stiti pe toate, creati-va propriul blog, umpleti-l de Kant si de tot ce va reprezinta si dati-mi link-ul. Poate ca voi fi curios. Poate ca si altii vor fi curiosi. Poate sunteti exact salvatorul natiei si ne veti lumina pe toti, desi eu ma indoiesc.

    Altfel, cred ca aveti foarte mult timp liber si acordati o atentie disperata si exagerata mie si blogului meu. Nu cred ca sunteti prea inteligent daca va certati cu... NIMENI. Va asigur ca blogul meu nu va schimba lumea si nu trebuie sa va faceti griji in aceasta privinta. Fiecare face ce-i place.

    RăspundețiȘtergere
  13. "Fiecare face ce-i place."
    Cea mai tare concluzie. Acum ai inteles de ce se cheltuieste banul public cum se cheltuieste. Pentru ca fiecare face ce-i place. O deviza specifica romanului fara educatie.
    Adica: pierde-vara care nu da un ban la bugetul de stat, dar care a consumat si inca mai consuma bani de la bugetul de stat isi da cu parerea despre cum se cheltuieste banul public, tupeistii neamului fac politica si decid cum se cheltuieste banul public, altora le place sa le dea peste bot la NIMENI.

    Blogul asta este "Bucuria NEBUNULUI".
    SAH SI MAT LA NEBUN!

    RăspundețiȘtergere