miercuri, 5 octombrie 2011

Mountain bike



8 comentarii:

  1. Coucou
    Elles sont superbes et sur la première j'ai encore du mal à voir les personnes mais bravo pour ces photos
    Tout est si beau
    BISE

    RăspundețiȘtergere
  2. That is so different and so fascinating. I have never seen mountains like these. I would hike there. It's look like a desert but not sure... Mountains are really beautiful in their different beauty. They are bare and very interesting.

    This is outstanding and spectacular picture of biking paths in the mountains. Great!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow, so impressive and beautiful! Wonderful little people on the small path.
    Greetings.

    RăspundețiȘtergere
  4. Va plangeti de romania ca e nu stiu cum da vad ca aveti timp de 'mountain biking', 'souvenirs de france' si alte chestii. Destul de burghez...

    RăspundețiȘtergere
  5. @Anonim: sunteti singura persoana din acest grupaj de comentarii care are o problema cu aceste poze; sunteti, in plus, singura persoana care are o problema cu amintirile mele din Franta. Ca o curiozitate, sunteti singurul roman dintre cele sase persoane care au comentat.

    Cateva precizari:

    In primul rand nu ma plang de Romania. Constat unele situatii pe baza experientelor traite personal sau pe baza stirilor din media. Simpla prezentare a unor aspecte nu inseamna ca smiorcaielile sunt prezente pe blogul meu. Dimpotriva, de cele mai multe ori aberatiile la care sunt martor imi starnesc rasul, iar in unele cazuri indignarea. Daca situatia din Romania este de plans, atunci este altceva.

    In al doilea rand, ma bucur ca am amintiri din tari straine. Daca va deranjeaza articolele mele despre situatia din Romania, rugati-va pentru mine sa nu mai am decat amintiri din strainatate. Mie imi convine.

    Chestia cu "burghez" nu am inteles-o absolut deloc. Nu apar nici cinand in Château de la Chèvre d'Or din Èze village (eventual cu un pahar de Dom Pérignon in mana), nici cazat la hotel Negresco in buricul Nisei. Daca nici un pustiu montan nu inseamna umilinta...

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc tuturor prietenilor frumusetii fara frontiere pentru gandurile lor bune!

    RăspundețiȘtergere