vineri, 24 ianuarie 2014

De Ziua Unirii, mai nimic

Azi in Bucuresti nu am remarcat nimic care sa aminteasca de Ziua Unirii Principatelor (Moldova si Valahia), desi se implinesc 155 de ani de la acest eveniment.

Nici la televizor nu prea s-a marcat evenimentul; s-a pomenit in treacat la stiri si am remarcat ca au fost huiduiti oficialii de catre lumea marcata de tot ce s-a intamplat legat de avionul prabusit in Apuseni.

M-am interesat de raportul MCV: se spusese ca va fi publicat miercuri, apoi vineri (adica azi, 24.Ianuarie.2013), dar tot nimic, desi presa a comentat pe marginea unui draft.

La televizor inca se discuta si apar noi date despre avionul prabusit in Apuseni.

Vine vremea rea, cu ninsori si viscol.

Am mers prin oras pana in centru. Pe langa mizeria obisnuita si primii fulgi in anul 2014, orasul mi s-a parut cam pustiu si apatic.

Chiar cand sa postez am primit doua tipuri de erori de la calculator: 502 si 503. Acum se pare ca functioneaza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu