marți, 7 ianuarie 2014

O zi din viata mea

Azi, 07.Ianuarie.2014, m-am dus sa platesc asigurarea obligatorie pentru locuinta. Am mers pe jos, ca sa fac miscare minim 30 de minute pe zi :)

Pe drum am trecut prin parcul Romniceanu. Gunoiul era strans morman chiar la intrarea in parc, lasat acolo in chip pitoresc, ca o atractie turistica, spre probabilul deliciu al cainilor, pisicilor si soarecilor.

Am mers mai departe, am trecut pe langa Palatul Cotroceni. La intersectia unde este amplasata intrarea in Gradina Botanica am fost atacat de o javra, dintr-un grup de trei. Toate stateau si dormitau pe spatiul verde de langa trotuar. Ca de obicei am fost precaut si am mers pe latura cea mai indepartata de trotuar fata de javre, ca sa nu le provoc si ca sa am timp de reactie in cazul unui incident. Iar incidentul nu s-a lasat asteptat. Una dintre javre, cu fata de recidivista si cu piciorul stanga fata deja rupt (!) s-a apropiat de mine latrand agresiv.

Ca de obicei, i-am transmis cele mai alese injuraturi cu voce tare, intrebandu-ma in sinea cum i-ar sta mai bine: si cu celalalt picior rupt sau cu gatul rupt. Eram intr-o zona de maxima siguranta pentru presedinte (Traian Basescu), unde baietii cu casti in urechi stau mereu la panda. Nu pareau prea impresionati de situatie, viata mea, integritatea mea fizica si psihica nefiind de competenta lor. M-am indepartat de javra agresiva precaut, dupa care am scos aparatul foto si am tras in poza javra agresiva, odioasa si sinistra, numita in mod ipocrit "catel" de mafia de stat a potailor. Chiar si schioapa, javra a mai fugarit niste masini (!), dupa care iar a latrat la mine de la distanta cand m-a vazut cu aparatul foto. De unde se vede ca aparatul foto provoaca o alergie nationala nu numai printre oameni...

Dupa care am ajuns la firma de asigurari. Omul din firma mi-a dat o veste "buna": s-a dat o noua lege anul trecut si polita anuala care costa 20 de euro pe vechiul contract acum e 30 de euro, deci cu 50 la suta mai mult. Omul m-a vazut privind cam in neant cand mi-a explicat situatia. Asa ca a mai repetat de doua ori. De fapt eu ma gandeam daca sa ma duc la alta firma si sa platesc doar PAD-ul de baza de 20 de euro sau sa ma asigur la toate riscurile si sa platesc si bonusul de 10 euro pe care firma mi-l oferise gratis pana acum. Eh, sigur ca am ales varianta cea mai comoda; i-am spus omului ca ajunge, am inteles care e treaba (cred ca se pregatea sa-mi explice a patra oara) si m-am asigurat total.

Dupa care m-am intors pe alt drum, ca sa evit zona cu javre periculoase, total nesemnalizata de primarie. Ar trebui marcata cu vopsea rosie "jurisdictia" javrelor, ca sa stim daca au legitimitate atunci cand ne musca, sau daca noi avem legitimitate cand le spargem dintii, sa fie totul clar cristal pentru toata lumea. Nu pot sa nu ma intreb de ce javrele au dreptul sa muste si sa omoare oameni, de exemplu pe Ionut, dar oamenii nu au dreptul sa extermine javrele agresive. Raspuns: pentru ca autoritatile aproba agresarea si omorarea oamenilor de catre javre, dar nu aproba omorarea javrelor de catre oameni! Avantaj javrele!

Am ajuns pe langa banca unde am cont si am vazut ca filiala era dezafectata si ca spatiul este oferit spre inchiriere. Cum nu am fost avertizat la ce sediu apropiat s-a mutat contul meu, rezulta ca politica bancii este de ignorare totala a clientilor. As fi tentat sa imi mut banii in alta parte, dar nu prea stiu ce banca m-ar trata cu mai putin sictir. Traiesc cu senzatia ca expresia "clientul nostru, stapanul nostru" s-a transformat in "clientul nostru, presul nostru". Ganduri la fel de bune am si eu fata de firmele care-si trateaza clientii astfel, dar evident ca asta nu schimba cu nimic situatia.

In final, ultima lovitura am primit-o pe blogul cu poze. De ieri nu ma mai lasa sa incarc poze si vad ca nici azi nu s-a schimbat nimic. Nu sunt un geniu informatic, ma astept ca un program care a mers la un moment dat sa mearga vesnic, atat timp cat eu nu am schimbat nimic la el. Dar este o moda in informatica sa se tot schimbe programele si interfetele impotriva vointei utilizatorului, ca sa se dea calculatorul peste cap si sa nu mai functioneze nimic normal.

Cum s-ar zice, de la semne rele anul nou a trecut la fapte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu