sâmbătă, 11 ianuarie 2014

Cainii vagabonzi - mai liberi ca oricand sa-si faca de cap in Bucuresti

Am avut o zi cu 4 incidente legate de javre.

Terenurile virane din jurul Caii 13 Septembrie, intre Palatul Parlamentului si Academia Romana sunt adevarate crescatorii si "zone protejate" pentru javre.

Din nou am avut surpriza sa vad ca javrele sterilizate nasc pui vii (?!), probabil si ei gata sterilizati si vaccinati. Am numarat vreo 8 pui de javre, atent fiind la comportamentul javrelor adulte, stiut fiind faptul ca javrele cu pui sunt si mai agresive. Javrele cu pui salasuiau pe partea dreapta a lui 13 Sptembrie, mergand spre centru. Tare as fi vrut sa le fac o poza, dar riscurile erau mult prea mari.

Dupa care am mai avut parte de doua incidente diferite cu javre care m-au latrat fara sa para hotarate sa si atace decisiv.

In final, pe parte stanga a lui 13 Septembrie, pe partea cu Palatul Parlamentului, a avut loc ultimul incident. Doua javre mergeau pe acelasi trotuar pe care mergeam si eu. Sigur ca am devenit foarte atent si nu le scapam din ochi. Cand sa ma depaseasca le vad ca incep sa latre si am impresia ca vor sa se repeada la mine. Dau sa ripostez, dar in acelasi timp vad ca un om care venea din urma era tinta atacului. Impreuna intimidam javrele care se indeparteaza intr-o directie, iar omul o ia la fuga imediat in sens opus. Am inteles atunci ca omul fugea de fapt dupa autobuz, pe care in final l-a si luat, iar javrele l-au atacat din instinct sau din distractie.

Javrele indepartandu-se, am putut sa-mi scot aparatul, la fix ca sa le pozez in timp ce intrau nestingherite in aria lor protejata, adica in curtea Palatului Parlamentului, pe la intrarea unde scrie "Muzeul de Arta Contemporana".

Din cate vad, javrele au reaparut masiv si-si fac de cap mai mult ca niciodata. Probabil ca mafia javrelor a considerat ca lumea a uitat ultimul caz mortal (Ionut, 4 ani, sfasiat si mancat de javre) si ca se poate reveni la "normal", in total dispret fata de siguranta cetatenilor si de prevederile legii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu