miercuri, 18 martie 2015

Operatorul feroviar privat Regiotrans a ramas fara licenta!

Pe 2.Martie.2015 am postat pe blogul cu poze articolul intitulat "SNTFC se autofalimenteaza in favoarea Regiotrans" (sursa: http://lmar2012b.blogspot.ro/2015/03/sntfc-se-autofalimenteaza-in-favoarea.html).

Nu stiu daca urmare a acelui articol, poate a avut si el o contributie, dar in fix 2 saptamani (14 zile) Autoritatea de Siguranţă Feroviară Română a emis adresa nr. 2120/ 294/ 16.03.2015, prin care trenurile Regiotrans nu mai au dreptul sa circule pe caile ferate din Romania, din cauza problemelor tehnice descoperite la aceste garnituri de tren! Iar CFR calatori a preluat unele dintre rutele Regiotrans.

Vagoanele utilizate de Regiotrans au o vechime de 40-50 de ani si au fost cumparate din Franta, de unde fusesera retrase din circulatie!

Petre Roman manipula poporul roman la inceputul anilor '90, declarand ca economia romaneasca este un morman de fiare vechi. La fel ca intreaga clasa politica, Petre Roman nu raspunde penal pentru declaratiile mincinoase intens mediatizate cu care a prostit poporul roman. In acelasi mod, clasa politica nu raspunde in intregul ei pentru abuz in serviciu in forma continuata (non-stop!) impotriva Romaniei si a poporului roman.

Cu toate acestea, in cazul Regiotrans vedem si este evident chiar si pentru orbi ca "fiarele vechi" au fost inlocuite cu fiare si mai vechi!

La peste 25 de ani de la victoria Revolutiei Infractorilor, nu ar trebui sa raspunda intreaga clasa politica romaneasca pentru faptul că in cazul cailor ferate romane, "fiarele vechi" au fost inlocuite cu fiare si mai vechi in loc sa avem trenuri de mare viteza?

Nu ar trebui sa raspunda intreaga clasa politica romaneasca pentru falimentarea deliberata a cailor ferate romane de stat (atat in cazul transportului de calatori cat si in cazul transportului de marfa)?

Din cate stiu, Guvernul raspunde pentru activitatea sa in fata Parlamentului, iar Ministerul Trasportului este o componenta a Guvernului. Din cate vad, din fapte, politica statului roman in cazul cailor ferate romane a fost falimentarea firmelor de stat care raspundeau de aceste cai ferate.

Oare ce reprezinta din punct de vedere penal pentru justitia romana de azi ("democrata" si "libera") distrugerea, degradarea sau aducerea în stare de neîntrebuințare, în intregime sau în parte, a cailor ferate romane gestionate de firmele de stat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu