miercuri, 28 decembrie 2016

Cutremur resimtit in Bucuresti

Se pare ca refuzul nemotivat al lui Iohannis de a o nominaliza pe Sevil Shhaideh in functia de prim ministru nu a zgaltait numai lumea politica. :)

Azi, 28.Decembrie.2016, la 01:20 dimineata, a avut loc un cutremur cu magnitudinea de 5,3 grade pe scara Richter.

Din fericire pentru mine, eu nu l-am simtit deloc. Sotia m-a trezit, am vazut ca ai mei erau panicati. Nu stiam cat de puternic a fost si nu stiam ce sa cred. Am incercat sa-i linistesc si m-am uitat pe net si la stiri. De abia dupa un sfert de ora au aparut cateva informatii.

Eram somnoros, cutremurul se terminase, asa ca m-am culcat la loc si am dormit dus pana dupa 07:30.

Nu sunt multe de zis despre un cutremur. Cutremurul este o fatalitate. Nici nu putem sa-l prevedem, nici nu putem sa ne ferim de el. Asa ca nu prea am de ce sa-mi fac griji.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu