vineri, 31 martie 2017

Crescatorie de caini in parcul Herastrau

Eu imi vedeam de treaba mea. Pozam pomi infloriti in gradina japoneza din parcul Herastrau.
Cand, deodata, ce sa vezi? Sau sa auzi? "Hau, hau!".

Dupa ce am auzit, m-am si uitat. Gardul imi inspira siguranta. Dar care e treaba cu cainii de dincolo de gard?

Sunt detinuti legal? As zice ca nu.

Daca ne uitam la urechile jivinei din ultima fotografie, vedem ca pe acestea nu s-a aplicat niciun cip, conform legii.

De unde rezulta imediat ca legea e prosteala pentru toti.

Desigur, nu pentru simplii cetateni, ci doar pentru asa zisii baieti "dăştepţi".

Si ma mai mir dup-aia ca tot apar javre pe strazi.

Cel mai mult ma deranjeaza ca totul este la vedere. Adica nimeni dintre cei care ar trebui sa aplice legea nu o fac in caz javrelor.

Si atunci, se poate vorbi despre o mafie a cainilor vagabonzi? Bineinteles.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu