duminică, 24 decembrie 2017

Ceasul de la Kilometrul 0, bataie de joc pe banii publici

Azi, 24.Decembrie.2017, am trecut pe la Kilometrul 0, adica in cel mai central loc din Bucuresti. In mod surprinzator, am remarcat ca ora aratata de costisitorul ceas public este una total fantezista, pentru ca la acea ora ar fi deja intuneric pe teritoriul Romaniei.
Pe telefonul mobil la momentul realizarii fotografiei am vazut ca erau orele 16:03.
Cand am coborat la Hanul lui Manuc, ceasul de acolo arata orele 16:07.
Iar ceasul public din Piata Constitutiei arata orele 16:30 cand am ajuns acolo.

Ceasul public de la Kilometrul 0 face parte dintr-un grup de ceasuri publice care au costat niste zeci de milioane de euro si care au fost achizitionate in plina "criza"! Din pacate, este evident ca nu avem ce sa le facem in calitate de simpli cetateni marilor hoti postdecembristi de bani publici, pentru care s-a realizat Revolutia Infractorilor din 1989. Nici legile nu-i deranjeaza cu nimic, fiind facute in folosul infractorilor si cu scopul de a se spulbera legalizat cat mai multi bani publici pe nimic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu