joi, 7 decembrie 2017

Mondenizare fortata in Romania sarbatorilor de iarna 2017

Politicienii si televiziunile de stiri, ambele entitati insufletite probabil si de moartea fostului rege, se pare ca doresc sa traiasca sarbatorile intr-un scandal continuu.

Politica romaneasca s-a tabloidizat si mondenizat: se intampla numai scandal si circ.

"Protestatarii" (agitatorii) lucreaza la foc continuu: nu e noapte sau zi libera in care sa nu fie bagati in seama de televiziuni.

Mai nou am aflat de la o fabrica de "stiri" ca un parlamentar PSD ar fi intrat cu masina in "protestatari" pentru ca nu mai avea rabdare si dorea sa iasa de la Palatul Parlamentului (Casa Poporului). Dupa care s-a revenit cu noi informatii: cica doar l-a agatat pe unul cu oglinda masinii. Dupa care iar s-a revenit cu informatii: cica protestatarii s-ar fi aruncat intentionat spre masina parlamentarului. In concluzie, traiasca circoteca.

Dupa care, alta caterinca media: cica Serban Nicolae i-a zis nasoale lu' una din "opozitie", care are numele de legenda Cosette Chichirău! Dupa ce televiziunile ne-au lasat impresia ca Nicolae e de porc, aflam de la cele mai proaspete "stiri" ca de fapt asta i-a zis nasoale lui Nicolae, provocandu-l, iar acesta doar i-a raspuns in acelasi stil. "Polemica" Nicolae - Chichirău poate fi "admirata" pe sursa http://www.mediafax.ro/social/replici-dure-jigniri-plenul-camerei-intre-cosette-chichirau-serban-nicolae-senator-psd-poza-faceti-sex-anal-fata-uneia-ma-insulta-mi-cer-niciodata-scuze-video-16844834.

Tot la capitolul "mondenitati" este si "doliul" "national" bagat pe gat romanilor de autoritati pentru ca a murit fostul rege. Am tot umblat prin oras zilele astea si nu am auzit pe nimeni vorbind despre fostul rege. Adica dincolo de aburelile venite de la autoritatile interesate si televiziuni, fostul rege nu exista absolut deloc in constiinta nationala! Doar eu am adus vorba de defunct in 385: in masina se anuntase ca urmeaza statia 'Piata Arsenalului' si i-am zis la 'sto sotiei "Ce 'Piata Arsenalului', mai bine 'Piata Mihai I' ". O baba care statea pe scaun in fata mea (eu stateam in picioare) m-a fulgerat cu privirea, semn ca fostul rege nu e prea popular printre simplii cetateni in varsta.

In rest, apatie populara generala si totala pe tema Mihai I. In rest, anonimat total cu fostul rege.

Am vazut ca si televiziunile au lasat-o mai moale cu tema, ca sa nu se faca si mai mult de ras. Au bagat strambe la inceput cu deschiderea cartii de condoleante, dupa care s-a vazut cat de putini amatori de timp pierdut in zadar cu fostul rege exista in Romania. Ce-si imaginau televiziunile, ca nu doarme lumea de grija lui Mihai I si de odioasa si sinistra lui Casa Regala? De aia nu mai putem noi...

Am vazut ca a murit o tanti de 69 de ani pentru ca spitalul nu avea imunoglobulina (surse, de exemplu: http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/sanatate/pacienta-moarta-din-cauza-lipsei-de-medicamente-838705 si http://stiri.tvr.ro/o-pacienta-de-69-de-ani--cu-imunodeficien--a-primara--a-murit-a-spitalul-jude--ean-alba-din-cauza-lipsei-de-imunoglobulina-din-spital_825423.html). Nu-i nimic, mai bine sa dam bani pentru Casa Regala si pentru deja intitulata regina (?!) Margareta lu' Peste. Probabil ca Margareta este regina... republicii, hi, hi!

Ieri, 06.Decembrie.2017, am trecut pe langa "protestatarii" (agitatorii) care si-au gasit de lucru si de scandal in Parcul Izvor (in mod total neconvenabil pentru mine, pe cand ma intorceam de la targul din Piata Constitutiei). Am facut niste poze de departe, din statia lui 385. Departe si de circ, si de probleme. Oricum agitatorii erau doar o mana de oameni. De aceea, in poze se vad mai mult jandarmi si politisti, hi, hi!


 
Am auzit o tanti care a strigat "Alegeri anticipate"... Pe bune? Si cand sa aiba loc evenimentul? Pe 25 decembrie sau pe 1 ianuarie? Cred ca ar fi cele mai potrivite date pentru "anticipate" si pentru "doliul" dedicat unui trist care a murit fara sa reuseasca sa-si recupereze ciolanul cu toata sunca de pe el...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu