sâmbătă, 13 aprilie 2013

Zile de primavara printre flori

Zilele astea s-a incalzit vremea semnificativ. Ca urmare, pomii au inflorit din abundenta.

Am profitat atat de soare, cat si de flori. Am strabatut parcurile in lung si in lat si am pozat pomii infloriti. Pe langa placerea de a face poze, mai am si placerea si chiar mania de a poza flori. Asa ca am facut mii de poze.

Pare o exagerare cu atata pozat, dar pomii infloresc doar o singura data pe an. Asa ca trebuie profitat de moment. Iar pe langa flori se mai simte si parfumul florilor, care nu poate fi reprodus in fotografii. Oamenii de stiinta inca nu au inventat dispozitive electronice de reprodus parfumul florilor, asa cum exista dispozitive electronice de reprodus sunetele. Asta mi se pare o mare provocare pentru stiinta.

Mersul printre pomii infloriti reprezinta unele dintre cele mai placute momente ale vietii, pe care nu-mi place sa le ratez. Pentru momente neplacute de viata avem politicienii si consecintele faptelor lor, cand odioase, cand sinistre, de care nu prea ne putem feri. Un motiv in plus sa fiu in mijlocul ploii de petale la momentul potrivit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu