marți, 18 aprilie 2017

Paste si traditii in Bucuresti

Pastele comercial al lui Firea a fost numit impersonal "Traditii si Flori de Sarbatori".
Principala traditie, mult peste mirosul de drojdie slab sau gras alcoolizata, a fost oul. Incepand cu ouale primariei si terminand cu ouale producatorilor
Nu am pretentia ca am trecut pe la toate tarabele, am pozat cateva pentru ca tot eram pe acolo.
Probabil ca marimea conteaza...
Sau creativitatea...
Si-o fi luat cineva un carton clasic cu 30 de oua decorative?
Am descoperit o traditie probabil milenara romanilor: waffles cu nutella! Mi se pare ca Burebista era mare fan... :)
O alta traditie este folosirea dialectului anglo-saxon al limbii romane, probabil in conformitate cu legile in vigoare (CONSTITUŢIA ROMÂNIEI. "Articolul 13. În România, limba oficială este limba română").
Probabil ca daca se intampla vreo nasoala trebuie sa scape numai vorbitorii acestui dialect... :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu