duminică, 23 aprilie 2017

O parte din gardul metalic de pe Calea 13 Septembrie a disparut

O parte din gardul macinat de vreme si partial revopsit de mantuiala a fost "clasata" de autoritati. Probabil ca avea o varsta cuprinsa intre 5 si 10 ani. Adica era inca tanar.

Am remarcat fenomenul pe cand ma duceam la cursa euforica (The Color Run), pe 22.Aprilie.2017, chiar daca ma aflam pe celalalt trotuar de pe Calea 13 Septembrie.
Poate ca de peste drum nu este atat de evident in pozele cu cadru larg.
Asa ca am facut alte poze cu un pic de zoom.

Dupa care am facut niste poze "pentru istorie" (a risipei si prostelii pe bani publici) cu gardul de pe trotuarul pe care ma aflam.


Superb!





Tot facand poze am ajuns la sfertul de Piata a Francofoniei.


Cand m-am intors de la eveniment, am mers pe celalalt trotuar, cu gardul pe jumatate disparut.
Gardul a disparut cam de la jumatatea vaii, inainte de "buncarul" de beton care obstructioneaza trotuarul.
Am facut cateva poze cu urmele de gard jumulit.

Au mai ramas niste "buturugi" metalice.


Daca as avea bani si cunostinte juridice suficiente, ar trebui sa infiintez doua fundatii. O fundatie ar trebui sa se cheme "Nu salvati gardurile metalice din Bucuresti", iar alta "Nu mai aruncati banii publici pe alte mizerii". :)
Cine stie ce mizerie pregatesc "edilii" in locul gardului disparut... Se stie ca ambitia autoritatilor de a-si bate joc de banii publici nu poate fi oprita de bunul simt sau de simplii cetateni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu