joi, 8 martie 2018

Parcul Drumul Taberei, intre baltau si prosteala

Azi, 08.Martie.2018, m-am dus in Parcul Drumul Taberei cu gandul sa fac ceva miscare. A fost cald si bine, mult peste +10°C.
Zapada s-a transformat in baltau si ne-a reamintit ca "reabilitarea" parcului a fost doar un pretext pentru spulberarea masiva a banilor publici, probabil de dragul cresterii economice fictive.
Nu imi amintresc sa fi existat astfel de "lacuri de acumulare" inainte de "reabilitare". Cine stie, poate ca prin "reabilitare" se intelege distrugerea canalizarii.
Intre timp, pregatindu-ma sa-mi fac turele, stateam pe o banca sub care era apa. Nu era apa si pe trotuar, ca in poza de mai sus, ci doar sub banca.

Niste angajati care se ocupau de intretinerea parcului, plictisiti de atata dat cu grebla, s-au apucat sa-si arunce cu putina zapada care mai ramasese. Partea mai prostuta este ca au aruncat intr-unul care era aproape de mine, iar zapada s-a dus in balta, deci m-a stropit usor pe la picioare.

Cum "baietii" nu pareau sa aiba in vocabular si in educatie expresii de tipul "Va rog sa ne scuzati!" sau "Ne pare rau!", mi s-a parut o idee buna sa scot aparatul si sa fac niste poze.

Dupa cu se vede, mai toata lumea s-a intors cu spatele la vederea aparatului foto. :)
Am mai facut o poza cu cei doi care au provocat incidentul si cu cel care parea seful (sau poate doar se cunostea cu ceilalti), care fuma lipit de cosul de gunoi si care nu s-a intors cu spatele.

Prin parc este scris ca zona este monitorizata video. Deci, daca exista curiosi printre cei "competenti", este usor de verificat povestioara mea. Daca nu exista curiosi, probabil ca merge si asa.
Cum luni, 12.Martie.2018, trebuie sa ma duc la un interviu in vederea unei posibile angajari, m-am intrebat cam cum decurge un interviu cu niste "baieti" care vor sa lucreze in parc.

Oare ce intrebari se pun in astfel de situatii? Imi vin in minte urmatoarele:
"Sunteti mai cretinel?";
"Aveti stima de sine redusa?";
"Va doare in cot de cei din jur?";
"Sunteti de acord cu risipa de bani publici?";
"Va este scarba de munca pe care urmeaza sa o faceti?".

Dupa parerea mea, candidatul ideal trebuie sa raspunda afirmativ la toate intebarile de mai sus.

Asta e lumea in care traim. Se poate schimba ceva? Ma cam indoiesc.

Tot ce pot sa fac este sa pun niste poze pe blog, insotite de niste texte sarcastice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu