joi, 21 iunie 2018

Blocand traficul pe contrasens

Azi, 21.Iunie.2018, a fost o aversa de ploaie foarte puternica in Bucuresti. A durat intre o ora si jumatate si doua ore.

Din pacate pentru mine, m-am nimerit chiar in mijlocul ei. Din fericire pentru mine, am stat mai mult in tramvai.

Din pacate pentru toata lumea, niste soferi au crezut ca mai pot crea o banda pe... contrasens.

Urmarea se poate vedea in fotografiile de mai jos: tramvaiul in care eram mai mult a stat. Cum, la un moment dat, m-am plictisit de atata stat, m-am interesat despre ce se intampla si m-am apucat sa pozez cauzele stationarii prelungite.

Am facut cate o poza de la vatman, din tramvai, si cate o poza de la geam, din exterior.

Eu, personal, ii inteleg pe soferii care mai circula pe linia de tramvai. Au si ei loc de munca; nu se stie ce sef dobitoc le face mizerii pentru ca nu pleaca de acasa cu trei ore inainte.

Dar soferii care circula pe contrasens sunt prea din cale afara. Mi se pare evident ca si contrasensul are propriile "trebi".

De remarcat ca pe vreme totoal nefavorabila politistii de la Rutiera nu asigura ordinea in trafic. Probabil ca e normal si acest lucru. Deci soferii care se gandesc doar la ei au mana libera, iar sensurile de circulatie sunt si mai libere...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu