sâmbătă, 9 iunie 2018

Halep - Muguruza, un meci de toata voma!

Nici pe departe nu voi deveni mai popular dupa ce am scris acest articol, dar, atat timp cat exista inca dreptul la opinie, imi spun parerea despre semifinala cu Halep de la Roland Garros 2018.

Am vazut ca Halep e pe val, ca toata Romania e cu Halep in finala de la Roland Garros. Presa nu mai conteneste cu laudele dupa meciul "fantastic" facut de Halep cu Muguruza.

Am vazut si eu acel meci si nu stiu daca a fost un meci de tenis sau o piesa de teatru.

Muguruza a jucat evident la infrangere. In majoritatea meciului, Muguruza a luat-o la tinta pe Halep si, in special, lovitura directa a lui Halep (forehand-ul), rareori cautand lateralele terenului si reverul lui Halep.

Ciudata atitudine si tactica de joc! Asa spera Muguruza sa castige?

Ca si cand nu ar fi fost de ajuns aceasta tactica penibila, la sfarsitul setului al doilea Muguruza a abuzat in erori nefortate consecutive (intre 5 si 7 astfel de erori neprovocate, mingi in fileu sau afara), pierzand lamentabil.

Desigur, pentru "patriotii adevarati" si pentru fanaticii sustinatori ai lui Halep aceste amanunte tehnice nu conteaza.

E bine ca propaganda a vorbit de "jocul senzational" al lui Halep.

As fi vrut sa preiau imagini de pe internet cu meciul Simona Halep - Garbine Muguruza de la Roland Garros 2018, dar nu am gasit inregistrarea meciului. De asta am scris abia acum despre meci. Daca puteam sa preiau imagini relevante, atunci ceea ce am scris mai sus ar fi fost demostrat cu usurinta.

Incolo, se pare ca Halep a castigat deja turneul de Roland Garros 2018, daca nu cumva intervine o "defectiune", ca in meciul cu Ostapenko.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu