joi, 8 septembrie 2011

Petunii in prim plan





14 comentarii:

  1. Color, patterns on the petals, light and shadow, all are beautiful. You showed us the flower from differnt angles - it's nice. I like your photos.

    Thank you for your visit and a comment to my blog.

    RăspundețiȘtergere
  2. Wonderful shots and very nice colors,
    good work Marius.

    Greetings, Joop

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumos close-up! Felicitari! ;)

    PS: si, ajungi la crosul de pe 11 septembrie din Herastrau?:D

    http://liberinmiscare.ro/2011/08/23/crosul-societatii-civile-bucuresti-herastrau-11-septembrie-11/

    RăspundețiȘtergere
  4. Interesujące eksperymenty z kolorami kwiatów. Podoba mi się.

    RăspundețiȘtergere
  5. A very beautiful set of pictures. Wonderful photo work.

    RăspundețiȘtergere
  6. So beautiful and vibrant colors. And an amazing light which shines through these beautiful flowers and also forms within,

    Fantastic macros!!!! Gorgeous flowers!!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc tuturor!/ Thank you all! Your comments are also very beautiful!

    @Florena: Poate ajung in Herastrau, dar la cros nu particip pentru ca nu am nevoie de un ONG ca sa ma misc liber (chiar ma misc mai liber fara ONG-uri; m-as misca si mai mult daca as avea o piscina aproape de casa). M-am uitat pe site-ul pe care mi l-ai recomandat, sunt niste formulari nu tocmai pe gustul meu: "dedicat tuturor celor care se simt cetateni si membri ai societatii". Deci cine nu vine nu e cetatean si membru al societatii. Destul de copilaros, dupa parerea mea. In acelasi timp, plin de umor involuntar: s-ar putea sa aflam ca in Bucuresti traiesc cateva sute de cetateni... Sau cateva mii, pentru ca e un concurs cu premii...

    Asa ca imi asum raspunderea de a nu mai fi cetatean, poate nu mai platesc taxe la statul mafiot...:) Cred ca e nevoie si de un ONG care sa promoveze libertatea in gandire si normalitatea in exprimare.

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu am dorit sa promovez site-ul, mai ales ca nu am nicio legatura cu cei ce se ocupa de el, doream doar sa iti faci o idee de eveniment :)
    Personal, intentionez sa particip la eveniment pt. ceva instantanee de la fata locului si sa salut un "amic" ce o sa participe la cros, vine tocmai de la Craiova pt. acest cros...

    In rest, total de acord cu tine cu privire la a face miscare, nu trebuie un ONG sa imi spuna ce si cum sa fac pt. a fi un cetatean model :D

    Toate bune! Poate ne intersectam pe acolo ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ai vazut cam ce idei mi-am facut. :) Salutari!

    RăspundețiȘtergere
  10. hei, nu te judec pentru ideile ce ti le-ai facut! Esti liber si nu ai de ce sa te autocenzurezi, mai ales ca, nu ai nimic de castigat facand asta :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna ziua, Marius Barbu

    Munca ta este îmbrăţişat cu blândeţe dumneavoastră.
    Vitalitatea intern este doar viaţă.

    Au un weekend bun.

    Salutări şi îmbrăţişare.
    De la Saga, Japonia.
    ruma ❁

    RăspundețiȘtergere