vineri, 16 septembrie 2011

Souvenirs de France (6). Saint-Nazaire











12 comentarii:

  1. A wonderful set of pictures. A beautiful place and very beautiful photo work.

    RăspundețiȘtergere
  2. beau reportage... sur mon grand voilier blanc je partirai vers le soleil, il est là rose et orange sur la mer.

    RăspundețiȘtergere
  3. fantastic images of Franc. Have a nice day
    Dietmut

    RăspundețiȘtergere
  4. COUCOU
    C'est un endroit magique étant Bretonne je vais te dire merci car cet endroit est sublime et tes photos aussi bye

    RăspundețiȘtergere
  5. St Nazaire, j'aime beaucoup.. Ma mère y est née ! Belles photos..

    RăspundețiȘtergere
  6. A special event ... great photos .... I really like the last picture ...
    LG: Karin

    RăspundețiȘtergere
  7. These pictures are so great. I feel that I spent the whole day in France and my day ended at the dusk and I watched the beautiful sunset.

    These are all interesting and very special places. You make me dream. Great photography!!!!!!

    Greetings.

    RăspundețiȘtergere
  8. Delicious photos, really exquisite, magnificent all. I love those beautiful memories of France. Greetings.

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumoase locuri, reusite imagini!

    Mi-ar place sa le vizitez :)

    RăspundețiȘtergere