marți, 3 ianuarie 2017

Prognoza si realitate in teren


Desi prognoza de pe sursa http://www.accuweather.com/ro/ro/bucharest/287430/hourly-weather-forecast/287430 arata temperaturi pozitive (la umbra) in acest moment, pe strada se vede ca gheata nu se topeste in plin soare.
Ori s-au schimbat legile fizicii, ori prognoza este total aiurea. Eu merg pe varianta a doua, mai ales ca am deschis geamul inainte sa scriu articolul si nu am simtit niciunul din cele 6°C trambitate de prognoza.

De ce ar vrea cineva sa faca prognoze gresite?

Probabil ca exista interesul ca lumea sa se imbrace ceva mai lejer decat ar trebui, sa se umple de gripe si de viroze respiratorii, dupa care sa creasca vanzarile de medicamente si profitul celor care activeaza in domeniu. Asa ca mai bine ma imbrac mai gros decat pare sa fie cazul decat sa-mi dau seama ca mi-e frig pe strada si nu mai am ce pune pe mine. Iar prognoza mi-o fac si singur deschizand geamul si simtind aerul rece. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu