marți, 3 ianuarie 2017

Programare tarzie

In anul 2017 mi-am propus sa o las mai usor cu blogurile. Pe blogul text doresc sa abordez in general doar subiecte extrem de facile si de evidente, care sa nu necesite parcurgerea prea multor surse si analize prea complicate. Iar pe blogul cu poze o sa incerc sa pun mai putine poze, fapt care nu ar trebui sa fie prea complicat.

Am surprins un astfel de subiect facil si i-am facut o poza la repezeala.

Dupa cum se vede in poza de mai jos, este vorba de o programare facuta azi, 03.Ianuarie.2017, dar valabila tocmai pentru data de 25.Ianuarie.2017!!!

Sigur, nu e evident ca programarea este facuta azi, 03.Ianuarie.2017, dar daca ar fi altfel, atunci cu atat mai rau.

Din cuvantul PSIH se intelege ca este vorba de o programare la un cabinet de Psihiatrie.

De unde rezulta ca este foarte mult de lucru in acest domeniu, afectiunile psihice fiind "la moda" in Romania.

Ma intreb: oare cat de eficace este o consultatie in domeniu daca persoana cu probleme va fi consultata peste mai bine de 3 (trei) saptamani?!?

Cred ca o astfel de persoana ori are zile, ori nu are; ori se face bine de la sine, ori nu se face. Iar actul medical in aceste conditii mi se pare destul de inutil si de formal.

Probabil ca in cazul unei afectiuni psihice grave ar trebui chemata ambulanta si pacientul ar merge direct la spital. Sau, cine stie, oare sistemul medical romanesc functioneaza la fel si in cazul unei apendicite acute?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu