Tocmai ce am vazut in articolul precedent dezinformarea corecta in privinta gradului de ocupare a litoralului romaesc cu ocazia Rusaliilor.
O dezinformare la fel de corecta se face in privinta timpului realizat de trenuri catre litoral.
Mai intai, sursa http://stirileprotv.ro/stiri/travel/trenurile-soarelui-2016-dotate-cu-prize-vagon-bar-si-wi-fi-cat-ne-va-costa-in-timp-si-bani-un-drum-la-mare-sau-in-delta.html ne informeaza in privinta costului si timpului facut de treburi catre litoral.
Retinem doar faptul relevant ca durata calatoriei pe ruta Bucuresti - Constanta, parcursa de treburi cu statut de cel putin Inter Regio, ar trebui sa fie de maxim 2 ore si 20 de minute.
Aceasta este teoria enuntata pe 09.Iunie.2016.
Numai ca practica realizata ieri, 20.Iunie.2016 ne arata altceva.
Conform sursei http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/nou-record-rusinos-stabilit-de-cfr-cate-ore-a-facut-un-tren-de-la-cluj-pana-la-constanta-doar-nu-mergem-in-afganistan.html,
"Un tren care a plecat duminica seara din Cluj a reusit sa ajunga la Constanta dupa 22 de ore, in loc de 12. Calatorii se plang ca au stat intr-o caldura naucitoare, fara apa sau mancare si fara sa primeasca vreo explicatie.";
"Initial, locomotiva s-a oprit inainte de Petrosani, din cauza unor copaci cazuti pe sine. Trenul a intepenit 5 ore. Cand, in sfarsit, au pornit, dupa Bucuresti a aparut o alta problema. Locomotiva s-a defectat. Unde anume, nu i-ar fi informat nimeni...
"Suntem vizavi de Autostrada Soarelui, atata stim. Cam de o ora stam aici. Toata lumea e disperata. Azi noapte am stat 5-6 ore, acum o ora si ceva. Ca doar nu mergem in Afganistan", spune un calator.".
Daca inteleg eu bine, din moment la inainte de Petrosani s-a stat 5-6 ore, rezulta ca pe tronsonul Bucuresti - Constanta s-a stat in final 4-5 ore! Deci tronsonul Bucuresti - Constanta s-a parcurs in 6-7 ore in loc de 2 ore si 20 de minute.
Aceeasi sursa ne asigura ca situatia nu este singulara:
"Un alt tren care a plecat luni de la Constanta la Bucuresti a ramas in camp, dupa ce locomotiva ar fi luat foc. A fost tractat de o alta locomotiva pana în Gara Fetesti si a ajuns la destinatie cu o intarziere de 100 de minute."!
Stiu ca la CFR mai exista "moda" de a opri trenurile pe camp din cauza caniculei. Iar de la Bucuresti la Cernavoda e o gramada de camp si de canicula vara.
In concluzie, nu trebuie sa credem chiar toate povestile cu timpi rezonabili la CFR.
marți, 21 iunie 2016
Eternele minciuni in privinta timpului realizat de trenuri catre litoral
Etichete:
CFR,
CFR Calatori,
infrastructura,
intarzieri,
mersul trenurilor,
minciuni,
viata de roman
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu