Sinistrul Transporturilor, ciudatul si "tehnocratul" Dan Costescu, a oferit declaratii aiuritoare, de nivelul unui om al strazii, in privinta transportului feroviar (sursa: http://www.capital.ro/ministrul-transporturilor-calatoria-cu-trenul-e-un-lux-e-normal-sa-coste-mai-mult.html):
"Trenul este un lux şi oamenii plătesc mai mult că să îl aibă".
Tocmai ce am fost cu trenul "de lux" si de vite Regio 3012 (o garnitura mizerabila, aglomerata si fara aer conditionat), fapt descris in articolul http://lmar2010.blogspot.ro/2016/06/reintregirea-familiei-in-trenul-de-vite.html, asa ca inteleg mult mai bine situatia si "luxul" decat sinistrul lu' Peste.
Pentru o corecta informare, trenul este un mijloc de transport in comun. Iar mijloacele de transport in comun sunt mai ieftine decat mijloacele de transport proprietate personala.
Masina proprietate personala este un lux, mai ales in Romania (care rimeaza si se imbina armonios cu saracia), unde majoritatea Daciilor (grup Renault) sunt produse pentru a fi exportate. Romanii, fiind mai saracuti, prefera in general masinile la mana a doua sau a treia.
Dar acelasi Costescu a mai spus:
"Fiecare operator feroviar, dacă vrea să atragă clienţi, va oferi aer condiţionat"!
De unde rezulta fara dubii ca operatorul CFR Calatori vrea sa-si alunge clientii catre concurenta, din moment ce trenul Regiotrans 14031, de tip personal (Regio) care circula pe ruta Bucuresti (plecare la 8:50 din Gara de Nord, de obicei de la linia 8) - Brasov poate oferi fara probleme calatorilor aer conditionat.
Costescu a mai oferit o declaratie de tip politician bun de pus (la fel ca foarte multi altii) pe zidul de la Targoviste si de mitraliat imediat ce se reintroduce in Codul Penal pedeapsa cu moartea:
"Dan Costescu, ministrul Transporturilor, a declarat că situaţia drumurilor trebuie îmbunătăţită urgent"?!
Dupa stiinta si experienta noastra de romani pre si postdecembristi, situatia drumurilor se tot imbunatateste urgent dupa 1989: mai intai situatia drumurilor s-a imbunatatit cu autostrada fictiva "Bechtel", dupa care s-a imbunatatit cu autostrazile demolabile. Probabil ca DNA si DIICOT stiu mai bine cum stau lucrurile (ce coruptie este mai mare decat in cadrul statului mafiot totalitar roman si ce crima este mai bine organizata decat in cadrul statului mafiot totalitar roman?), dar nu se baga decat la maruntis.
Alte precizari utile. Pornind de la premisa ca "de fapt, guvernul tehnocrat Cioloș, este o adunătură de interese a mafiei politico-economice, care a condus România 25 de ani" (sursa: http://www.b1.ro/stiri/politica/dosar-de-politician-iohannis-si-ciolos-au-facut-troc-cu-psd-ul-lui-dragnea-video-131606.html), Silviu Manastire ii facce o scurta caracterizare "ministrului" "transporturilor" (ce ministru si ce transporturi?) Dan Costescu:
"În final, în bătaie de joc, prim-ministrul Dacian Cioloș l-a pus ministrul Transporturilor pe necunoscutul Dan Costescu. Cioloș a prezentat în programul de guvernare o singură frază privitoare la domeniul infrastructurii, în condițiile în care România este codașa Europei la autostrăzi. În aceste condiții în care Transporturile însemnă cel mai greu minister al Guvernului, Cioloș îl face ministru pe acest Costescu.
Datele sumare arată că Dan Costescu este un tip promovat de fostul ministru PSD Ioan Rus. Niciun specialist din piața transporturilor și infrastructurii nu cunoaște activitatea profesională a pretinsului tehnocrat Costescu. Ioan Rus, adică PSD-ul, l-a numit acum câteva luni pe Costescu în funcția de șef al companiei falimentare CFR, prezentându-l drept un specialist în domeniul feroviar. Costescu pretinde în CV-ul său oficial că a condus o afacere privată în domeniul consultanței și al ingineriei. Compania se numește Sistematic Com SRL.".
Din pacate, merge doar pentru mafia politico-economica!
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu