joi, 25 august 2016

Cozi mari la telecabina de la Busteni la Babele si retur

Telecabina de la Busteni la Babele este foarte solicitata, fiind un mijloc lejer de a ajunge pe creasta. Numai ca este mereu aglomeratie si uneori se formeaza o coada care dureaza multe ore. Personal am auzit vorbindu-se de o coada de maxim 6 ore in Busteni si mi se pare credibil acest lucru. Este posibil ca in zilele senine si foarte aglomerate sa dureze chiar mai mult. Bine ca nu a fost si Calin Popescu Tariceanu prin zona! :))

Eu am folosit telecabina doar la intoarcerea de la Babele la Busteni. Am ajuns si m-am instalat la coada chiar la intrarea in incinta telecabinei, unde am facut prima poza din acest grupaj. Am stat la coada doua ore, de la 16:50 la 18:50. Cand am plecat de sus, coada la telecabina se marise cu cel putin o ora de asteptare, intinzandu-se si in afara cladirii. Telecabina are program normal pana pe la 17:30 - 18:00, dupa aceea nu mai duce lume pe platou, dar ii coboara pana tarziu pe cei care sunt acolo.

Pretul unei calatorii este 35 de lei (68 dus-intors).

Cladirea telecabinei de la Babele arata ca intotdeauna. Nu s-au facut imbunatatiri, desi, judecand dupa numarul turistilor care utilizeaza telecabina, se castiga bani frumosi.

In ultimele doua fotografii se vede lumea stand la coada in Busteni catre Babele. Cred ca se sta mai mult la coada aici decat la Babele. Din ce se vede in aceste poze, pare sa fie o coada de vreo 4 ore.

Ar fi util si profitabil daca s-ar construi o alta telecabina din Busteni catre platoul Bucegilor, dar nu stiu daca se doreste si daca exista posibilitati tehnice pentru realizarea unui astfel de proiect.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu