vineri, 18 august 2017

40 de ture pe scari

Detasat de intamplarile care atesta dileala cotidiana a societatii sau a lumii, azi, 18.August.2017, am reusit sa fac 40 de ture pe scarile din parcul Carol.

Sunt 8 tronsoane cu cate 12 trepte, care dau un total de 96 de trepte. Cel 40 de ture pe scari inseamna 3.840 de trepte. Nu stiu ce inaltime are o treapta; daca ar avea 15 centimetri, ar insemna o diferenta de nivel totala de 576 metri; daca ar avea 12 centimetri, ar insemna o diferenta de nivel totala de numai 460.8 metri.

Actiunea mi-a luat cam doua ore, poate doua ore si cinci minute, timp in care nu am mancat si nu am baut nimic!

Cum s-ar spune, un meci de fotbal cu tot cu prelungiri. De fapt nu mi-am dat seama ca va dura atat de mult, altfel as fi prevazut macar un moment de realimentare.

Aveam ca obiectiv sa fac acest lucru pana la sfarsitul verii, am simtit ca am resurse si iata ca am reusit sa-mi ating obiectivul un pic mai repede.

Ultimele 8 ture au fost, bineinteles, cele mai dificile. Am simtit diverse dureri in picioare, dar nu au evoluat in nimic mai rau pana la final. Am avut grija sa nu fortez.

Cand am ajuns acasa am vazut ca slabisem doua chile, dar dupa aceea am simtit nevoia sa mananc aproape tot timpul, asa ca in final am ajuns pe plus. In concluzie, greu de slabit in miscare! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu