vineri, 8 aprilie 2016

52

Azi, 08.Aprilie.1964, am implinit 52 de ani. Fiind "nascut" tot de ziua mea, acest blog a implinit 6 ani. Deja in mod traditional, principala mea bucurie de ziua mea este ca inca respir si ii multumesc Tatălui nostru cel ceresc pentru acest lucru.

Pentru mine Michael Jackson este un bun reper al varstei si al valorilor. Dupa cum se vede, a murit la aproape 51 de ani. Deci l-am depasit cu un an. Era un cantec in care se spunea "Eu am anii, tu ai banii". Ma bucur ca am mai multi ani decat Michael, chiar daca nu am banii lui. :) Dupa cum se vede, e foarte clar ca anii nu ne pot cumpara zile de viata.

Le fel de evident, periodic implinesc un numar de primaveri chiar primavara. :) Natura este generoasa cu florile in aceasta perioada, iar eu apreciez florile foarte mult.







2 comentarii: