luni, 25 aprilie 2016

Banalitati si timp liber

Aura Raducu a demisionat de la conducerea Ministerului Fondurilor Europene. Oricum nu ne trebuie banii europeni cei dificil de furat de catre administratiile centrala si locala.

Ramane situatia evidenta ca schimbarea guvernului condus de Ponta cu "tehnocratii" lui Ciolos (sau ai lu' Peste) a fost de forma si nu de fond. Pe fond, liderii politici din Romania au blatul facut cu UE sa se acceseze cat mai putini bani europeni. Pentru cat timp? Probabil pentru totdeauna.

Nu am nevoie de dovezi directe si de documente scrise si semnate. Faptele vorbesc de la sine. Ce alt motiv ar mai exista pentru ca Romania sa nu acceseze bani europeni? Este interesul Romaniei sa fie o tara cat mai jalnica? Evident.

Alte banalitati pot fi consemnate cu aceeasi plictiseala si blazare.

Un calugar a facut un accident cu masina cea grasuta, omorand doua persoane si ranind nu stiu cate. Si cui ii pasa?

Se confisca in draci carne si peste. Si cui ii pasa?

Bisericile nu au aviz ISU, dar pot functiona si fara aviz daca achita regulat amenzile. Din cand in cand mai au loc incendii, dar cui ii pasa?

Niciun spital din judetul Alba nu are autorizatie de la ISU, dar merge si asa. Cui ii mai pasa?

Primarul din Sinaia are probleme cu legea. Si cui ii pasa?

Un camin pentru batrani din Solca nu are caldura, electricitate si hrana. Si cui ii pasa?

Un pod a cedat si o caruta a cazut in rau, doua persoane murind cu aceasta ocazie. Pai ce, nu stiam ca infrastructura e praf. Dar cui ii mai pasa?

Vreo 40 de firme de produse lactate s-au inchis pe termen mai scurt sau mai... nelimitat din cauza neregulilor. Mare smen. Cui ii mai pasa?

Presedintele CJ Mures are si el probleme cu legea. Oare cati presedinti de consilii judetene mai sunt inca "curati"? Cui ii mai pasa?

Nu auzim mereu de toate acestea? Nu se intampla mereu d-astea?

M-am uitat azi pe repede inainte pe stirile banale, odioase si sinistre. Le-am consemnat la repezeala, fara mari comentarii. Nu merita deranjul. Altfel, la sfarsitul de saptamana a meritat deranjul sa ma ocup cu altele.

M-am dus la SMAEB 2016 (expozitie de moto, auto, velo, accesorii si demonstratii de drift).

Am vazut cursa de MotoGP, castigata de Valentino Rossi dupa ce a condus-o de la un cap la altul. Comentatorii spuneau ca a omorat spectacolul atunci cand a luat distanta de Lorenzo, ca sa nu mai vorbim de Marquez. Dar mie imi place si acest gen de spectacol, in care cel mai bun ia distanta de urmaritori. Asa se arata diferenta de valoare.

Nu am o problema nici cu fotbalul generos care nu se termina cand scorul e deja 3-0 pentru unii. De aceea mi-a placut in mod deosebit meciul de neuitat Brazilia - Germania 1-7. Ba chiar mi-ar fi placut sa nu intervina la un moment dat plictiseala printre nemti si sa le dea 10 brazilienilor. :)) Fraieri brazilienii ca s-au prezentat, si-au stricat golaverajul... :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu