Tocmai ce am vazut in articolul precedent dezinformarea corecta in privinta gradului de ocupare a litoralului romaesc cu ocazia Rusaliilor.
O dezinformare la fel de corecta se face in privinta timpului realizat de trenuri catre litoral.
Mai intai, sursa http://stirileprotv.ro/stiri/travel/trenurile-soarelui-2016-dotate-cu-prize-vagon-bar-si-wi-fi-cat-ne-va-costa-in-timp-si-bani-un-drum-la-mare-sau-in-delta.html ne informeaza in privinta costului si timpului facut de treburi catre litoral.
Retinem doar faptul relevant ca durata calatoriei pe ruta Bucuresti - Constanta, parcursa de treburi cu statut de cel putin Inter Regio, ar trebui sa fie de maxim 2 ore si 20 de minute.
Aceasta este teoria enuntata pe 09.Iunie.2016.
Numai ca practica realizata ieri, 20.Iunie.2016 ne arata altceva.
Conform sursei http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/nou-record-rusinos-stabilit-de-cfr-cate-ore-a-facut-un-tren-de-la-cluj-pana-la-constanta-doar-nu-mergem-in-afganistan.html,
"Un tren care a plecat duminica seara din Cluj a reusit sa ajunga la Constanta dupa 22 de ore, in loc de 12. Calatorii se plang ca au stat intr-o caldura naucitoare, fara apa sau mancare si fara sa primeasca vreo explicatie.";
"Initial, locomotiva s-a oprit inainte de Petrosani, din cauza unor copaci cazuti pe sine. Trenul a intepenit 5 ore. Cand, in sfarsit, au pornit, dupa Bucuresti a aparut o alta problema. Locomotiva s-a defectat. Unde anume, nu i-ar fi informat nimeni...
"Suntem vizavi de Autostrada Soarelui, atata stim. Cam de o ora stam aici. Toata lumea e disperata. Azi noapte am stat 5-6 ore, acum o ora si ceva. Ca doar nu mergem in Afganistan", spune un calator.".
Daca inteleg eu bine, din moment la inainte de Petrosani s-a stat 5-6 ore, rezulta ca pe tronsonul Bucuresti - Constanta s-a stat in final 4-5 ore! Deci tronsonul Bucuresti - Constanta s-a parcurs in 6-7 ore in loc de 2 ore si 20 de minute.
Aceeasi sursa ne asigura ca situatia nu este singulara:
"Un alt tren care a plecat luni de la Constanta la Bucuresti a ramas in camp, dupa ce locomotiva ar fi luat foc. A fost tractat de o alta locomotiva pana în Gara Fetesti si a ajuns la destinatie cu o intarziere de 100 de minute."!
Stiu ca la CFR mai exista "moda" de a opri trenurile pe camp din cauza caniculei. Iar de la Bucuresti la Cernavoda e o gramada de camp si de canicula vara.
In concluzie, nu trebuie sa credem chiar toate povestile cu timpi rezonabili la CFR.
Prasium majus
Acum 2 ore
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu