duminică, 7 mai 2017

Apa calda oprita

Chiar acum (pe 07.Mai.2017) are loc o noua oprire a apei calde, oferita cu generozitate  si mandrie de RADET. Probabil ca trebuie inlocuite niste componente de unica folosinta. Atat timp cat mi se factureaza noroiul ulterior interventiei ca si cand ar fi apa calda (pana la aparitia apei curate), nu cred ca este vreo problema.

Ce pacat ca nu am blog de cand m-am nascut! Sa vad si eu din 10 in 10 ani cate "interventii" au avut loc la diversele retele. Oricum, reteaua de apa calda este campioana detasata (poate si pentru faptul ca apa rece discret murdara este mai greu de remarcat).

Din poza de mai sus am remarcat "Sistem integrat de management certificat ISO 9001".

De unde deduc ca sunt foarte norocos cu aceasta certificare, altfel m-as fi spalat toata ziua cu noroi.

M-am gandit de multa vreme sa-mi pun boiler electric, dar ca sa aiba randament si eficacitate ar fi nevoie de 5000 W (5 kW) si in mod cert reteaua electrica nu face fata.

Asa ca... merge si asa (e un fel de a spune). Sa ma duc la primarie ca sa-mi iau scutire ca nu m-am spalat pe gat? :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu