marți, 2 mai 2017

Manii romanesti traditionale in zile libere: fumul

1 Mai "muncitoresc" s-a nimerit intr-o zi de luni in acest an, deci lumea a avut trei zile libere.

Printre altele m-am nimerit si in parcul Izvor, unde se organiza un asa zis festival al muzicii balcanice (Yakasha?!). Sonorizarea infantila se ingana fericit cu muzica expirata, care nu prea avea nimic specific balcanic.

Dupa ce am dat in minge pe unde am putut (duminica, 30.Aprilie2017, si luni, 01.Mai.2017, a fost aglomeratie mare la terenurile de sport), am facut un tur si prin zona "spectacolului".

O parte insemnata a "spectacolului" a insemnat... fumul gratarelor. Am incercat sa redau atmosfera... afumata in pozele de mai jos. :)

Eu prefer aerul mai curat, dar fiecare cu placerile lui.











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu