joi, 4 mai 2017

Apa rece murdara

Pe vremuri se otraveau fantanile ca sa-i ofticam pe turci, care ne invadau in mod total nedeotologic. Acum, din motive care imi scapa, apa rece oferita cetatenilor romani este in general otravita.

La inceputul zilei am vrut sa-mi fac o fiertura matinala. Numai ca, desi usor adormit, am remarcat imediat culoarea apei natural "mineralizata". Oare care este procedura in astfel de situatii? Trebuie sa spalam bine apa murdara? Trebuie sa aruncam niste zeci sau sute de lei lunar sa se ingrase vanzatorii de apa plata, apa ondulata, apa personalizata si filtre de apa? Trebuie sa aruncam niste mii de lei ca sa se ingrase vanzatorii de purificatoare complexe de apa? Trebuie sa ne detoxifiem?

Nu ar fi mai simplu si chiar mai corect sa nu ne intoxice furnizorul de apa rece? Probabil ca ar fi mai simplu, dar ar ramane fara loc de munca cativa dintre vanzatorii de ape teoretic potabile, ceaiuri de detoxifiere, plus ceva medici, farmacisti si alti lucratori din domeniul medicinei inutile. Si atunci nu am mai fi, probabil, pe crestere economica...

De unde deduc ca dupa 1989 orice crestere economica a fost in general toxica...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu