sâmbătă, 13 mai 2017

Soarece in Piata Unirii!

Tot azi, 14.Mai.2017, pe cand oscilam intre frumusetea irisilor si degradarea fantanilor din Piata Unirii, atentia mi-a fost atrasa de o silueta in miscare. Am vazut ca este un soarece, am indreptat aparatul fulgerator catre el si am reusit sa-l pun in cadrul din prima poza de mai jos. Credeam ca nu-l voi mai revedea, dar a reaparut si l-am fotografiat cu generozitate, chiar de mai aproape, atat cat imii permite zoom-ul optic 21 al aparatului meu.

Am pozat chiar si niste gauri care i-ar putea folosi drept "casa" soarecelui si familiei sale (sau neamului sau).

Proabil ca madam Firea, la fel ca si predecesorul sau, n-are timp decat de "investitii" (de exemplu de mega spitalul lu' Peste sau de refacerea studiului de fezabilitate al canalului Dunare-Bucuresti, ctitorie a "dictatorului" de trista spre hazlie amintire). Intretinerea curenta a orasului (curatenie, reparatii curente, deratizare etc) nu exista!











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu