marți, 29 noiembrie 2016

Bucurestiul murdar: portia zilnica de praf si de poluare

In aceste zile, din motive care imi scapa, s-a reasfaltat strada Sebastian intre Calea 13 Septembrie si Calea Rahovei. Vechiul asfalt nu parea degradat.

Cu toate acestea, utilajele au bagat frezele in vechiul asfalt si au raschetat cate o banda sau doua pe sens. Dupa care au lasat masinile sa mearga o zi-doua prin zonele raschetate, fapt care a generat un praf odios si o poluare sinistra in cartier, mai cea ca pe vremea carutelor si a drumurilor de tara.

In final s-a reasfaltat. Masinile care erau parcate in zona si care nu au fost folosite in acele zile s-au umplut de jeg mai rau ca niciodata.

Asa cum nu este normal, nimeni nu a avertizat soferii de mizeria care urma sa se depuna pe masini datorita lucrarii. Adica cetatenii sunt, ca de obicei, bataia de joc a autoritatilor.

Am pus mai jos cateva fotografii cu masini pline de praf, una mai murdara ca alta. Favorita mea este limuzina de inchiriat, careia i-am alocat trei fotografii.

Bine ca nu am masina, dar nu asta e ideea!












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu