vineri, 18 noiembrie 2016

Ghinion de vinerea neagra

Se stie ca superstitiosii banuiesc ca se intampla nasoale in special martea, vinerea si in zilele de 13. Cum azi, 18.Noiembrie.2016 nu a fost doar vineri, ci chiar vinerea neagra, sa vedem ce mi s-a intamplat.

Ma trezesc de dimineata cu o fata cam calcata de tren, neras, ciufulit, cearsaful imprimat pe obraz, ochii mici. Sotia, cam buimaca si ea, ma priveste cu juma' de ochi si citeaza ironic si compatimitor, conform cantecului: "Fericirea are chipul tau!". Greu de imitat interpretarea originala a acestui enunt. Bine ca n-a  facut si o poza! Fara dovezi sunt doar speculatii rautacioase ale presei tabloide. :)

Rusinat in proportie de 5-6%, ma adun si ii raspund: "Oricum, sper ca ai remarcat frumusetea mea interioara.". :)

Dupa care, cateva ore mai tarziu, m-am dus sa platesc intretinerea. Imi place sa platesc pana in 20 ale lunii, sa aiba administratia ceva bani, in speranta ca pot contribui la evitarea blocajelor financiare. Am avut eu de data asta si un gand ascuns, dar cu aceasta ocazie am constatat ca nu exista black friday la intretinere: apa calda si rece, gazele, liftul, salubritatea si restul cheltuielilor legate de apartament nu se reduc nici macar cu 5% in aceasta zi! Mai bine plateam pe 29 sau 30, ca toata lumea. :)
Altfel, vise de vinerea neagra pe teme electronice nu am avut. Ce rost are sa-mi au televizor 4k smecher, cu ecran curbat, cand nu prea am ce vedea la el? Multe televiziuni nu emit nici macar in HD. Sa vad cu inalta rezolutie minciunile si mutrele candidatilor? In plus, serialul favorit "Stadiul relatiei: complicat", tocmai s-a terminat si el. Practic nici nu mai am ce sa vad la televizor. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu