luni, 28 noiembrie 2016

Eu cu cine votez?

Campania electorala este la fel de terna ca de obicei si e clar ca asa va fi pana la final.

In urma celor vazute pana acum in campanie, dar mai ales in urma celor pe care nu le-am vazut, mi-am cristalizat preferintele electorale: decat sa votez candidatii actuali mai bine as vota o plasa de tantari, un sac de cartofi, un polonic sau alte asemenea. In concluzie, voi face cea ce stiu eu cel mai bine: nu ma duc la vot ca sa nu mandatez pe nimeni prin votul meu.


Oricum, in campania electorala am constatat ca fiecare candidat de la un partid ma indeamna sa nu-i votez pe candidatii celorlalte partide pentru ca sunt naspa, de unde am tras concluzia ca toti sunt naspa (de parca nu as fi stiut oricum acest lucru).


Vorbele candidatilor la fotoliile de parlamentari oricum nu ineamna nimic atunci cand se refera la situatii viitoare pozitive. S-a vazut de prea multe ori din fapte acest lucru. Iar despre situatiile negative nu se vorbeste in campania electorala. Cetatenii sunt pusi in fata faptelor negative implinite care nu sunt niciodata anuntate in programele electorale (in caz ca exista). Tot raul se intampla in baza asa zisei legitimitati date de votul cetatenilor.

Dupa campania electorala circul se va termina, promisiunile electorale se vor uita repede si simt ca oricine va ajunge la putere se va merge tot pe varianta clasica:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu