joi, 9 februarie 2017

O noua portie de ninsoare, o noua deszapezire in bataie de joc

Dupa ce m-am plans in sinea mea si pe blog ca Bucurestiul redevine cenusiu, iata ca vremea a tinut cu mine, a nins din nou, orasul s-a realbit, iar placerea mea de a merge prin oras a crescut.

Asta nu inseamna ca madam Firea nu a folosit mai mult vorbele la deszapezirea orasului. O declara chiar ea, pe sursa http://www.mediafax.ro/social/gabriela-firea-deszapezirea-s-a-facut-de-mantuiala-trebuie-sa-dovedim-ca-stim-cum-se-deszapezeste-16154101:

"De data aceasta v-aţi gândit, probabil, că ninge mai puţin şi aţi lăsat-o, nu pot să spun chiar de mântuială, dar nici acţiune foarte energică nu a fost. Aţi dovedit că puteţi şi trebuie să demonstrăm în continuare că ştim să facem deszăpezire aşa cum se cuvine.".

Din cate am vazut, in general se cuvine sa se deszapezeasca arterele principale, in timp ce strazile secundare si trotuarele sunt lasate de izbeliste.

Dincolo de vorbe am facut niste poze pentru ca oricine sa aprecieze dupa bunul plac cum s-au deszapezit strazile si trotuarele prin Bucuresti.

























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu