sâmbătă, 16 iulie 2016

Intamplari de internet

Am vazut o statistica a vizualizarilor pe blogul personal care m-a cam mirat. Imi este greu sa cred ca am fani in Mauritius. Ce sa faca cineva din Mauritius pe blogul meu? Or fi asa de multi vorbitori de limba romana pe acolo? Sau daca se duce, sa zicem, cineva in vacanta acolo, n-are alta treaba decat sa stea in vacanta pe blogul meu? Mai rational ar fi sa cred ca o persoana de pe vreun proxy nu vrea sa se stie de unde s-a conectat pe blogul meu. In rest, in Germania (tara de pe locul 2 in aceasta statistica) sunt destui romani care ar putea avea diverse curiozitati.

Alta intamplare uimitoare este legata de site-ul Agerpres, pe care am vrut sa intru ca sa vad ce informatii ofera despre atentatul de la Nisa. Desi adresa completa incepe cu formula "https", despre care se spune ca are semnificatia de conexiune securizata, mi s-a raportat ca aceasta conexiune nu prezinta incredere si ca are certificatul de securitate invalid. Ca urmare, nu am mai intrat pe acest site.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu